Strona główna z opisem działalności firmy
Na stronie głównej zamieściliśmy skrócony, czytelny opis działalności przedsiębiorstwa. W górnej sekcji znalazło się logo, odnośniki do podstron oraz podstawowe dane kontaktowe, tj. numer telefonu i adres e-mail. Jest tutaj również ikonka z łączem do fanpage na Facebooku.
Kolejny segment to oferowane usługi wraz z krótkimi, dodatkowo zoptymalizowanymi pod względem SEO tekstami i atrakcyjnymi zdjęciami. W dalszej części są ikonografiki zwracające uwagę klienta na cechy, którymi wyróżniają się usługi świadczone przez clean&safe.
Responsywna podstrona z ofertą
Dokładny opis prac wykonywanych przez przedsiębiorstwo zamieściliśmy dedykowanej zakładce „Oferta”. Responsywna podstrona wyświetla się prawidłowo zarówno na zwykłych komputerach, jak i urządzeniach przenośnych z ekranami dotykowymi.
Na zrealizowanej stronie www przedstawiliśmy pełen zakres usług świadczonych przez firmę dezynfekującą. Ozonowanie, dezynfekcja parowa czy zamgławianie – każde ma swój osobny blok z nagłówkiem, krótkim opisem oraz przyciągającą uwagę fotografią.
Galeria realizacji z zakresu dezynfekcji
Obrazowe pokazanie procesu realizacji zleceń z zakresu dezynfekcji i czyszczenia obiektów to najlepszy sposób na stworzenie portfolio przedsiębiorstwa usługowego. Z tego powodu jedną z zakładek firmowej witryny przeznaczyliśmy na rozbudowaną galerię zdjęć w trakcie pracy.
Pokazanie fotografii i filmów ze zrealizowanych usług jest dobrym sposobem na budowę wizerunku profesjonalisty. Dla wyspecjalizowanego zespołu zajmującego się myciem i ozonowaniem to doskonała metoda promocyjna.
Przejrzysta zakładka kontakt z formularzem
Niezbędną podstroną każdej witryny firmowej jest zakładka z danymi kontaktowymi. Umieściliśmy tam praktyczny formularz do kontaktu wraz ze specjalną klauzulą spełniającą wymogi RODO. Pozwala ona na szybkie, a zarazem wygodne wysłanie zapytania ofertowego.
W tym miejscu znajdują się również wszelkie niezbędne informacje teleadresowe. Zamieściliśmy tutaj adres siedziby przedsiębiorstwa, numer telefonu i adres e-mail, a także NIP oraz REGON. Jest także przejrzysta mapka Google pomocna w dojeździe do biura.
Konfiguracja Google Ads i optymalizacja SEO
W trakcie prac nad zleceniem nie mogło zabraknąć zaawansowanych czynności technicznych. Skonfigurowane zostały narzędzia analityczne oraz reklamowe. Uruchomiliśmy kampanię marketingową przy użyciu Google Ads i cały czas monitorujemy jej przebieg oraz konwersje.
Istotną kwestią są również działania pozycjonujące pozwalające na znalezienie się witryny w TOP10 lokalnych wyników wyszukiwania. Zadbaliśmy o dobranie odpowiednich metatytułów, metaopisów oraz przeprowadziliśmy zaawansowaną optymalizację SEO.
Potrzebujesz strony www dla firmy usługowej?
Zrealizowana przez nas strona dla firmy usługowej zajmującej się dezynfekcją zaowocowała poprawą widoczności marki w internecie. Jeżeli również potrzebujesz dobrze dopracowanej witryny dla swojego lokalnego przedsiębiorstwa, to skorzystaj z naszej oferty!