Kampania w wyszukiwarce Google to idealne rozwiązanie dla firm, które chcą zwiększyć sprzedaż online, zachęcić klientów do kontaktu telefonicznego. W ten sposób sprawisz również, żeby użytkownicy częściej wracali akurat na Twoją stronę.

Reklama Google Ads w wyszukiwarce należy do najbardziej efektywnych działań marketingowych w internecie. Do największych zalet tej formy reklamy należy:

 
Google Ads

Natychmiastowe efekty

Reklama wyświetla się na samej górze wyników wyszukiwarki Google.

Kierowanie lokalne lub globalne

Istnieje możliwość kierowania reklamy na określone regiony, województwa lub miasta albo w określonej odległości od Twojej siedziby lub sklepu.

Kontrola budżetu

Masz pełną kontrolę nad inwestycją, określenie dziennego budżetu i wysokości stawki za pojedyncze kliknięcie, które przeniesie użytkownika na Twoją witrynę, czyli tylko w tym przypadku gdy reklama zadziała.

Harmonogram czasowy

Harmonogram pozwoli zoptymalizować dokładny czas, kiedy reklamy mają się wyświetlać. W ten sposób Twoja oferta trafia do potencjalnego klienta wtedy, kiedy ją potrzebuje.

Brak potrzeby ingerencji w stronę www

Do samego uruchomienia kampanii Google Ads nie jest wymagana ingerencja w Twoją witrynę internetową.

Zobacz, jak działa Google Ads

Zamknij menu