Featured snippets to fragmenty treści i linki, które wyszukiwarka traktuje jako odpowiedzi na zapytanie użytkownika. Wyświetlają się na samej górze w wynikach wyszukiwania wyszukiwarki Google.
W jaki sposób anchor text (tekst kotwicy) jest używany do pozycjonowania strony internetowej i jakie są najlepsze praktyki
Nie każdy wie, że współczesne artykuły sponsorowane to nie tylko skuteczny sposób na pozycjonowanie witryny internetowej, ale także doskonały sposób na promocję produktów lub usług. W tekście zostały omówione zalety i wady artykułów sponsorowanych.
Jednym z najważniejszych aspektów małego biznesu jest pozyskiwanie nowych klientów. Jeśli ludzie nie mogą Cię znaleźć, nie będziesz mieć żadnych nowych klientów korzystających z Twoich usług lub kupujących Twoje produkty.
Google Moja Firma to pierwszy krok do znalezienia Ciebie i Twojej oferty w internecie.
Niegdyś wystarczyło, że przedsiębiorca umożliwiał kontakt ze swoją firmą poprzez pocztę elektroniczną, a jego strona wizytówka była widoczna w Google. W dobie dynamicznie rozwijającej się sprzedaży internetowej produktów i usług…
XXI wiek został zdominowany przez globalną sieć, która pozwala na wzajemną komunikację ludzi z całego świata. Stanowi ona również ogromny rynek zbytu, który można porównać do jednego megapaństwa z kilkoma…
Przez ostatnie kilka ostatnich lat fragmenty rozszerzone zyskały wielu zwolenników wśród specjalistów SEO, jako legalna strategia optymalizacji serwisów internetowych.Fragmenty rozszerzone (ang. rich snippets) to dane, które umożliwiają wyszukiwarką lepsze zrozumienie…
Coraz częściej mamy do czynienia z dostarczaniem wyczerpujących odpowiedzi na nasze pytania bezpośrednio przez wyszukiwarkę Google, czyli tzw. direct answers. Powodują one, iż użytkownicy mogą uzyskać potrzebne im informacje bez…
Za każdym razem, gdy pomyślę sobie o Googlebocie, widzę małego, inteligentnego robota typu Wall-E, który przyspiesza poszukiwanie i indeksowanie informacji we wszystkich zakątkach nieznanych jeszcze światów.Zawsze trochę rozczarowuje fakt, że…
Są rzeczy, których używamy codziennie, świadomie lub nieświadomie. Z niektórych z nich moglibyśmy zrezygnować – i dobrze. Są też rzeczy bez których trudno byłoby sobie wyobrazić żyć. Jedną z tych…
Co nas czeka w 2018 r. w branży SEO? Jakie trendy zdominują pozycjonowanie w zbliżającym się czasie? W niniejszym artykule staram się odpowiedzieć na te pytania, przedstawiając listę najważniejszych zmian i tendencji, w kierunku których będzie podążało pozycjonowanie.
Twoja firma działa lokalnie, na ograniczonym obszarze, dlatego zależy Ci na zdobyciu klientów wyłącznie z danej miejscowości, województwa czy dzielnicy. Właśnie na tym powinny skupić się działania pozycjonujące i promujące Twoją działalność w Internecie. Jak wykorzystać lokalne SEO z myślą o biznesie? Dowiedz się już teraz.
Przed tym dylematem staje wielu przedsiębiorców chcących pozyskać odbiorców w Internecie. Jeżeli również zastanawiasz się, która usługa jest dla Ciebie odpowiedniejsza, przeczytaj artykuł i znajdź odpowiedź na nurtujące Cię pytanie.
https
W 2014 roku protokół HTTPS zaczął być jednym z czynników wpływającym na ranking w wyszukiwarce Google, który miał podnieść świadomość użytkowników w kwestii bezpieczeństwa online i zachęcenie większej liczby webmasterów,…
Google od paru dni rozsyła nowy rodzaj powiadomień do właścicieli stron o blokowaniu zasobów CSS i JS w pliku robots.txt. W wiadomości można przeczytać:Nasze systemy wykryły niedawno problem związany z…
Jakie tematy są najpopularniejsze w internecie ? Na te pytania odpowiedź zna oczywiście Google. Zbierając informacje o zapytaniach wysyłanych do wyszukiwarki powstało narzędzie Google Trends, które publikuje nieprzerwanie od dobrych…
Po prawie 10 latach gigant Google przemianował jedną z najpopularniejszych swoich usług narzędzia dla webmasterów na Google Search Console. Zmiana ta jest podyktowana opiniami użytkowników. Tylko część z nich jest…
Praktyki SEO na bieżąco się zmieniają i ewoluują, tak jak zmienia się wyszukiwarka Google. Ciężko nadążyć nad coraz częstszymi zmianami algorytmu. Google wprowadza zmiany w wyszukiwarce 500-600 razy w roku.…
Google zaktualizowało swoje wskazówki dla webmasterów dotyczące nazwy strony i breadcrumbs tzw. okruszków chleba. https://developers.google.com/structured-data/site-name https://developers.google.com/structured-data/breadcrumbs Zmiany mają dotyczyć mobilnych wyników wyszukiwania. Po tej zmianie przeglądając Google na komórkach i…
Shortcodes zostały wdrożone w wersji 2.5. Od tego czasu okazały się jedną z najbardziej użytecznych funkcji tego CMSa. Przeciętny użytkownik działający, jako wydawca lub edytor ma możliwość publikowania dynamicznej zawartości…
Google w ostatnim czasie masowo wysyła powiadomienia do właścicieli stron internetowych o nie przystosowaniu do obsługi na urządzeniach mobilnych. Związane jest to z aktualizacją algorytmu, który datowany jest na 21…
Wordpress SEO by Yoast to niezastąpione rozszerzenie, które pomoże zoptymalizować Twoją stronę lub bloga. Mnogość funkcji, które posiada wtyczka po prostu powala. Z pomocą Wordpress SEO wdrożysz Rich Snippets (opisy…
W poprzednim wpisie Najczęstsze błędy webmasterów cz.1 mowa była o błędach, które wpływają na optymalizację witryny. Dzisiaj pod lupę bierzemy - szybkość wczytywania strony. Czy zdarzyło Ci się zrezygnować z przeglądania…
Optymalizacja SEO stron www to ważny krok w budowaniu długotrwałej obecności w sieci. Niestety wielu webmasterów popełnia błędy, które skutkują "blokadą" przed uzyskiwaniem wyższych pozycji w naturalnych wynikach wyszukiwania. W pierwszej…
Dzięki wtyczkom przeglądarki internetowe mogą dostarczyć każdemu właścicielowi strony internetowej potrzebnych informacji na temat kondycji ich stron w internecie. Te darmowe narzędzia pomogą w optymalizacji witryny, tak ważnej dzisiaj, aby…