SEO i Google

SEO to proces. Oficjalne stanowisko Google to tworzyć ciekawe i angażujące treści, a inne strony zaczną linkować do Twojej witryny. W praktyce w większości przypadków nie jest tak dobrze. Optymalizacja SEO to szereg procesów, które można przeprowadzić, aby zdobywać wyższe pozycje w wyszukiwarce na potrzebne słowa kluczowe. W tej kategorii znajdziesz artykuły na temat SEO i pozycjonowania witryn internetowych, założenia i optymalizacji wizytówki w usłudze Google Moja Firma oraz kwestii związanych z samą wyszukiwarką Google.

Featured snippets to fragmenty treści i linki, które wyszukiwarka traktuje jako odpowiedzi na zapytanie użytkownika. Wyświetlają się na samej górze w wynikach wyszukiwania wyszukiwarki Google.
W jaki sposób anchor text (tekst kotwicy) jest używany do pozycjonowania strony internetowej i jakie są najlepsze praktyki
Nie każdy wie, że współczesne artykuły sponsorowane to nie tylko skuteczny sposób na pozycjonowanie witryny internetowej, ale także doskonały sposób na promocję produktów lub usług. W tekście zostały omówione zalety i wady artykułów sponsorowanych.
Jednym z najważniejszych aspektów małego biznesu jest pozyskiwanie nowych klientów. Jeśli ludzie nie mogą Cię znaleźć, nie będziesz mieć żadnych nowych klientów korzystających z Twoich usług lub kupujących Twoje produkty. Google Moja Firma to pierwszy krok do znalezienia Ciebie i Twojej oferty w internecie.
Co nas czeka w 2018 r. w branży SEO? Jakie trendy zdominują pozycjonowanie w zbliżającym się czasie? W niniejszym artykule staram się odpowiedzieć na te pytania, przedstawiając listę najważniejszych zmian i tendencji, w kierunku których będzie podążało pozycjonowanie.
Twoja firma działa lokalnie, na ograniczonym obszarze, dlatego zależy Ci na zdobyciu klientów wyłącznie z danej miejscowości, województwa czy dzielnicy. Właśnie na tym powinny skupić się działania pozycjonujące i promujące Twoją działalność w Internecie. Jak wykorzystać lokalne SEO z myślą o biznesie? Dowiedz się już teraz.
Przed tym dylematem staje wielu przedsiębiorców chcących pozyskać odbiorców w Internecie. Jeżeli również zastanawiasz się, która usługa jest dla Ciebie odpowiedniejsza, przeczytaj artykuł i znajdź odpowiedź na nurtujące Cię pytanie.