Nowy widok adresów URL i breadcrumbs

Google zaktualizowało swoje wskazówki dla webmasterów dotyczące nazwy strony i breadcrumbs tzw. okruszków.

Zmiany mają dotyczyć mobilnych wyników wyszukiwania. Po tej zmianie przeglądając Google na komórkach i tabletach zamiast pełnego adresu URL będzie wyświetlana nazwa strony oraz ścieżka nawigacyjna.

mobilne wyniki wyszukiwania
Zmiana ma na celu ustandaryzowania prezentacji adresów i pozwoli użytkownikom na szybką orientacje, gdzie wyszukiwana strona znajduje się w serwisie. Na ten moment algorytm wyświetlający nazwę strony działa tylko na terenie USA. Jednak zmiany będą z pewnością wdrażane w mobilnych wynikach wyszukiwania na całym świecie. Widać, że Wujek G coraz mocniej przygotowuje się do aktualizacji 21 kwietnia, która uderzy w strony, które nie posiadają wersji mobilnej. Więcej na ten temat możesz przeczytać w jednym z wcześniejszych wpisów: Zobacz też: Strony mobilne – update Google 21 kwietnia

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Masz pytanie? Napisz do nas

Uzupełnij formularz poniżej, a nasz zespół skontaktuje się z Tobą w przeciągu jednego dnia roboczego.