Prowadzisz biznes w Jeleniej Górze, ale nie chcesz ograniczać się do standardowych form promocji, tylko w pełni wykorzystać potencjał Internetu?

Martwisz się brakiem wysokich pozycji w wynikach wyszukiwania Google? W takim razie poznaj ofertę, która odpowiada na Twoje potrzeby. Dowiedz się więcej na temat SEO i korzyści płynących z zamówienia audytu oraz podjęcia odpowiednich działań.

Pozycjonowanie Jelenia Góra

Obecność w Internecie już dawno stała się koniecznością w wielu branżach. Z roku na rok sprzedaż produktów i usług w Sieci rośnie, niwelując tym samym znaczenie „tradycyjnych” form marketingu. Tematem na osobne rozważania jest optymalne wykorzystanie mediów społecznościowych. W wielu przypadkach to najlepsza trampolina do zdobycia klientów, a także umacniania relacji z odbiorcami treści.

Mimo wielkiej popularności takich platform jak Facebook, Instagram czy Twitter bardzo ważną, wręcz kluczową rolę nadal odgrywa strona internetowa. Dziś nie wystarczy jej posiadać – trzeba mieć ją dopracowaną pod każdym kątem. Pozycjonowanie w Jeleniej Górze to nic innego jak podjęcie szeregu działań służących zwiększeniu zasięgów strony WWW.

Dlaczego SEO w Jeleniej Górze ma takie znaczenie? Ponieważ optymalizacja stron (ang. search engine optimization) obejmuje działania, które sprawiają, że witryna znajduje się wysoko, a nawet najwyżej w wynikach wyszukiwania na konkretne frazy. A przecież zdecydowana większość Internautów surfuje po Sieci z użyciem Google, a nie wchodzi jedynie na znane sobie adresy.

Czymkolwiek się zajmujesz, jakąkolwiek sprzedażą, produkcją czy usługą, istnieją pewne hasła, dzięki którym może do Ciebie dotrzeć potencjalny klient. Pozycjonowanie stron Jelenia Góra to usługa o znaczeniu nie tylko lokalnym, ale wręcz globalnym. Sieć stwarza bowiem możliwości dotarcia do każdego użytkownika ponad granicami regionów czy państw.

seo dla sklepu internetowego

SEO w Jeleniej Górze w praktyce

Współpraca z CP System to nie tylko usługa „pozycjonowanie stron Jelenia Góra”. Jednak to właśnie ona interesuje Cię w tym momencie, inaczej te słowa nie byłyby przez Ciebie czytane. Dowiedz się więc, na czym w praktyce polega pełny audyt strony. Jak analiza poszczególnych elementów strony przekłada się na korzyści dla klienta?

Dzięki audytowi przede wszystkim wiesz, co poprawić na stronie – lub od razu robimy to za Ciebie. Słabe wyniki w wyszukiwarce Google są konsekwencją wielu błędów popełnianych na etapie projektowania, aktualizowania, prowadzenia strony internetowej.

SEO Jelenia Góra zależy od mnóstwa czynników, często drobnych elementów, które nie umykają jednak uwadze specjalistów i algorytmów wyszukiwarki. Audyt, a w konsekwencji pozycjonowanie strony pozwala poprawić zasięg publikowanych treści, co przekłada się na lepszy wizerunek i zwiększony sprzedaż. Dopiero z dopracowaną i zoptymalizowaną stroną WWW obecność w Internecie rzeczywiście się opłaca, przynosi pożądane efekty, a nawet zaskakuje efektywnością.

Elementy audytu SEO

Najważniejsze czynniki

Nagłówki

Czy gdy zastosujemy – w naszym przypadku – nagłówek „pozycjonowanie stron w Jeleniej Górze” albo „pozycjonowanie Jelenia Góra”, przyniesie to korzyści pod względem SEO? Okazuje się, że tak. Dlatego audyt Twojej strony przeprowadzamy choćby pod kątem obecności i treści nagłówków.

Tagi tytułowe

Tag tytułowy to nic innego jak swoisty nagłówek, który widzimy przy adresie strony wyszukanej w Google. Ta krótka treść jest pierwszą, jaką dostrzega potencjalny odbiorca strony. Dobrze, aby była na tyle atrakcyjna, żeby zechciał kliknąć w adres i obejrzeć całą witrynę, a jednocześnie była dopasowana do interesujących Cię słów kluczowych.

Optymalizacja metatagów

Metatagi to kolejny, krótki opis strony wyświetlany w wynikach wyszukiwania Google. Zaniedbanie tego elementu może skutkować niższym zainteresowaniem ze strony Internautów i kiepskimi wynikami.

Linkowanie wewnętrzne

Aby strona była przyjazna użytkownikowi, powinna być wypełniona wewnętrznymi linkami, które intuicyjnie i wygodnie przenoszą na daną podstronę. Pamiętaj, że algorytm Google skupia się na wszystkich elementach, które poprawiają wygodę poruszania się po stronie WWW.

Błędy 404

Audyt i poprawa Twojej strony pozwala usunąć z niej popularny (a jednocześnie niepożądany) błąd 404. Ten komunikat oznacza, że strona prowadzi do nieistniejącej lokalizacji (lub pliku).

Ładowanie strony

Internet ma być szybkim źródłem informacji. Wolno ładujące się strony odstraszają, a nie przyciągają.

Przyjazne adresy

To kolejny detal ważny z punktu widzenia SEO i wizerunku. „Friendly URLs” to adresy, które nie odstraszają swoją długością czy namnożeniem dziwnych liter i cyfr w jednym ciągu, lecz są czytelne i łatwe w interpretacji dla robotów wyszukiwarek.

Powielone treści

Optymalizacja strony musi uwzględniać usunięcie treści, które się powielają (o ile taki problem występuje). Duplicate content bardzo źle wpływa bowiem na SEO strony.

Słowa kluczowe

W treściach na stronie powinny znajdować się wyselekcjonowane słowa kluczowe – ale w odpowiednich proporcjach i miejscach.

Teksty alternatywne grafik (multimediów)

Jeśli na stronie nie ładuje się grafika czy inny element, dobrze, gdy wyświetla się tekst z krótkim opisem.

Już dziś skontaktuj się w sprawie audytu Twojej strony internetowej. Zwiększ liczbę odbiorców, eliminując niepożądane i słabe elementy witryny!
Zamknij menu