Nie każdy wie, że współczesne artykuły sponsorowane to nie tylko skuteczny sposób na pozycjonowanie witryny internetowej, ale także doskonały sposób na promocję produktów lub usług. W tekście zostały omówione zalety i wady artykułów sponsorowanych.
Strona internetowa do fundament istnenia firmy w sieci i reklamy Twoich produktów i usług. Zobacz, jak można skutecznie ją promować.
50% koszyków zakupowych nie jest realizowana w polskich sklepach internetowych. Istnieje kilka żelaznych zasad, które mogą zmniejszyć ten procent.
Okienko POP-UP to jedno z najpopularniejszych narzędzi używanych przez marketingowców w sklepach i stronach internetowych. Jak ich używać? Przeczytaj nasz artykuł.
Portal LinkedIn to platforma idealna dla marketingu B2B. Zobacz, jakie korzyści może przynieść posiadanie profilu firmowego na tej platformie.
Zastanawiali się Państwo, czy sklep stacjonarny można przenieść do internetu? Z jakimi to wiąże się wyzwaniami. Podpowiadamy, jakich narzędzi użyć, jak promować, aby wykorzystać e-commerce i rozpocząć handel w sieci.
Wizerunek firmy w internecie to proces, na który składa się wiele czynników. Jednym z nich jest firmowy adres e-mail. Dlaczego nie warto korzystać z adresów w domenach od ogólnodostępnych dostawców, takich jak onet.pl, wp.pl o2.pl?
Globalna pandemia koronawirusa, która wybuchła w 2020 roku spowodowała zamrożenie wielu sektorów gospodarki narodowej. Ucierpiały również branża hotelarska oraz gastronomiczna, których działalność stanowiła kilkanaście procent PKB naszego kraju. Znaczny spadek…
Spis Treści 1. Jak wykorzystać internet do promowania hotelu? 2. Na czym polega reklama w Google Ads? 3. Co to jest Google Hotel Ads? 4. Dlaczego warto prowadzić kampanie w…
Media społecznościowe zmieniły obraz współczesnego internetu. Jeszcze kilkanaście lat temu wielu ludzi zaczynało dzień w wirtualnej rzeczywistości od sprawdzenia skrzynki e-mail. Dziś, często mobilnie, śledzimy powiadomienia z Facebooka czy Instagrama. Nie ulega…
W dzisiejszych czasach internetowy marketing to podstawa promocji większości małych i dużych firm. Nie ma lepszego sposobu, by dotrzeć do dużej grupy odbiorców i zbudować więź, która sprawi, że Klienci…
Google, które zaczynalo jako niepozorna wyszukiwarka, zaprojektowana w kalifornijskim garażu, dziś jest jest jedną z największych internetowych potęg, bez której nie wyobrażamy sobie życia. To za jej pośrednictwem wyszukujemy strony…
Przed tym dylematem staje wielu przedsiębiorców chcących pozyskać odbiorców w Internecie. Jeżeli również zastanawiasz się, która usługa jest dla Ciebie odpowiedniejsza, przeczytaj artykuł i znajdź odpowiedź na nurtujące Cię pytanie.