6 marca weszła w życie wersja 2 trybu zgody, a webmasterzy w Europie muszą zadbać o dostosowanie witryn, aby zbierać dane o użytkownikach w sposób zgodny z obowiązującym prawem.
Nie każdy wie, że współczesne artykuły sponsorowane to nie tylko skuteczny sposób na pozycjonowanie witryny internetowej, ale także doskonały sposób na promocję produktów lub usług. W tekście zostały omówione zalety i wady artykułów sponsorowanych.
Okienko POP-UP to jedno z najpopularniejszych narzędzi używanych przez marketingowców w sklepach i stronach internetowych. Jak ich używać? Przeczytaj nasz artykuł.
Zastanawiali się Państwo, czy sklep stacjonarny można przenieść do internetu? Z jakimi to wiąże się wyzwaniami. Podpowiadamy, jakich narzędzi użyć, jak promować, aby wykorzystać e-commerce i rozpocząć handel w sieci.
Wizerunek firmy w internecie to proces, na który składa się wiele czynników. Jednym z nich jest firmowy adres e-mail. Dlaczego nie warto korzystać z adresów w domenach od ogólnodostępnych dostawców, takich jak onet.pl, wp.pl o2.pl?
Przed tym dylematem staje wielu przedsiębiorców chcących pozyskać odbiorców w Internecie. Jeżeli również zastanawiasz się, która usługa jest dla Ciebie odpowiedniejsza, przeczytaj artykuł i znajdź odpowiedź na nurtujące Cię pytanie.