Google Consent Mode v2
Pod koniec zeszłego roku Google ogłosiło, że wersja 2 trybu zgody będzie wymagana do 6 marca 2024 roku, a właściciele witryn działających w Europie będą
Strona główna > Blog > Blog
Blog CP System poświęcony zagadnieniom związanymi z projektowaniem stron www, sklepów internetowych oraz optymalizacji SEO serwisów WWW. W artykułach znajdziesz ciekawe informacji na temat budowy serwisów www, kiedy warto zainwestować we własną firmową witrynę lub sklep, jak tworzyć treści, skąd pozyskiwać przydatne informacje, grafiki oraz jak ją skutecznie zoptymalizować.
Pod koniec zeszłego roku Google ogłosiło, że wersja 2 trybu zgody będzie wymagana do 6 marca 2024 roku, a właściciele witryn działających w Europie będą
Istotną funkcją grafików specjalizujących się w projektowaniu tekstów drukowanych jest adekwatne przystosowywanie treści do różnych mediów wyjściowych. Ten proces obejmuje staranne dobieranie czcionek, jakości papieru oraz formatu. W celu osiągnięcia tego celu, istnieje wiele reguł typograficznych.
Featured snippets to fragmenty treści i linki, które wyszukiwarka traktuje jako odpowiedzi na zapytanie użytkownika. Wyświetlają się na samej górze w wynikach wyszukiwania wyszukiwarki Google.
W jaki sposób anchor text (tekst kotwicy) jest używany do pozycjonowania strony internetowej i jakie są najlepsze praktyki
Nie każdy wie, że współczesne artykuły sponsorowane to nie tylko skuteczny sposób na pozycjonowanie witryny internetowej, ale także doskonały sposób na promocję produktów lub usług. W tekście zostały omówione zalety i wady artykułów sponsorowanych.
Żyjemy w erze cyfrowej. Korzystanie z Internetu w celu dotarcia do potencjalnych klientów biur nieruchomości, jak i samych pośredników jest ważniejsze niż kiedykolwiek.
Spis treści Jeszcze przed pandemią ponad połowa internautów robiła zakupy online. Obecnie jest to zdecydowana większość osób korzystających z globalnej sieci. Jak dbać o swój
Strona internetowa do fundament istnenia firmy w sieci i reklamy Twoich produktów i usług. Zobacz, jak można skutecznie ją promować.
50% koszyków zakupowych nie jest realizowana w polskich sklepach internetowych. Istnieje kilka żelaznych zasad, które mogą zmniejszyć ten procent.
Okienko POP-UP to jedno z najpopularniejszych narzędzi używanych przez marketingowców w sklepach i stronach internetowych. Jak ich używać? Przeczytaj nasz artykuł.
Jeśli jesteś na etapie projektowania lub zlecasz wykonanie własnej strony internetowej zapoznaj się z naszymi wskazówkami dotyczącymi wyglądu i treści
Silniki rezerwacji – Hotres, Profitroom, Hotelsystems. Ich zalety, Channel Manager, integracja z OTA
Biała przestrzeń to obecny trend w projektowaniu materiałach reklamowych w sieci i drukowanych. Jaki efekt daje użycie białej przestrzeni w projekcie?
Umieszczasz formularz kontaktowy na firmowej stronie internetowej? Zadbaj o etykiety, komunikaty, formaty, aby zwiększyć ich konwersje.
Portal LinkedIn to platforma idealna dla marketingu B2B. Zobacz, jakie korzyści może przynieść posiadanie profilu firmowego na tej platformie.
Forumlarz kontaktowy, jako stały element kontaktu z klientami. Czy zakładka kontakt i formularz jest potrzebny na każdej firmowej stronie internetowej?
Zastanawiali się Państwo, czy sklep stacjonarny można przenieść do internetu? Z jakimi to wiąże się wyzwaniami. Podpowiadamy, jakich narzędzi użyć, jak promować, aby wykorzystać e-commerce i rozpocząć handel w sieci.
Wizerunek firmy w internecie to proces, na który składa się wiele czynników. Jednym z nich jest firmowy adres e-mail. Dlaczego nie warto korzystać z adresów w domenach od ogólnodostępnych dostawców, takich jak onet.pl, wp.pl o2.pl?
Jednym z najważniejszych aspektów małego biznesu jest pozyskiwanie nowych klientów. Jeśli ludzie nie mogą Cię znaleźć, nie będziesz mieć żadnych nowych klientów korzystających z Twoich usług lub kupujących Twoje produkty.
Google Moja Firma to pierwszy krok do znalezienia Ciebie i Twojej oferty w internecie.
Jako właściciel sklepu internetowego lub osoba, która rozważa jego założenie, masz świadomość, że nie wystarczy go udostępnić klientom – żeby osiągać zyski, trzeba zainwestować w marketing. Jeśli się zastanawiasz, jakie metody i sposoby promocji mogą przydać się w przypadku sklepu internetowego, niniejszy artykuł dostarczy Ci porcję interesującej wiedzy.
Spis treści Profesjonalne strony internetowe dla hoteli to temat, na który składa się wiele ważnych aspektów. Internet stał się jednym z głównych kanałów sprzedaży pokojów
Spis treści Globalna pandemia koronawirusa, która wybuchła w 2020 roku spowodowała zamrożenie wielu sektorów gospodarki narodowej. Ucierpiały również branża hotelarska oraz gastronomiczna, których działalność stanowiła
W dobie coraz powszechniejszego rozwoju sprzedaży internetowej i rynku ecommerce wielu przedsiębiorców spotyka się z sytuacją, w której ich strona www nie sprzedaje. Mimo generowanego
Niegdyś wystarczyło, że przedsiębiorca umożliwiał kontakt ze swoją firmą poprzez pocztę elektroniczną, a jego strona wizytówka była widoczna w Google. W dobie dynamicznie rozwijającej się
Spis treści Wielu hotelarzy zmaga się z problemem promocji swojego obiektu. Mają doskonale zaprojektowane budynki, świetnie opracowaną strategię cenową i obsługę na najwyższym poziomie. Brakuje
Media społecznościowe zmieniły obraz współczesnego internetu. Jeszcze kilkanaście lat temu wielu ludzi zaczynało dzień w wirtualnej rzeczywistości od sprawdzenia skrzynki e-mail. Dziś, często mobilnie, śledzimy powiadomienia
Spis treści W dobie powszechnego dostępu do internetu i intensywnego rozwoju e-commerce, posiadanie własnej strony www stało się czymś naturalnym. Łatwe w instalacji i wdrożeniu
W dzisiejszych czasach internetowy marketing to podstawa promocji większości małych i dużych firm. Nie ma lepszego sposobu, by dotrzeć do dużej grupy odbiorców i zbudować
Google, które zaczynalo jako niepozorna wyszukiwarka, zaprojektowana w kalifornijskim garażu, dziś jest jest jedną z największych internetowych potęg, bez której nie wyobrażamy sobie życia. To
Współczesny rozwój nowych technologii nie pozostawia złudzeń – jeżeli nie ma Cię w internecie, to nie ma Cię w ogóle. Trudno wyobrazić sobie świetnie prosperujący
XXI wiek został zdominowany przez globalną sieć, która pozwala na wzajemną komunikację ludzi z całego świata. Stanowi ona również ogromny rynek zbytu, który można porównać
Spis treści Przez ostatnie kilka ostatnich lat fragmenty rozszerzone zyskały wielu zwolenników wśród specjalistów SEO, jako legalna strategia optymalizacji serwisów internetowych. Fragmenty rozszerzone (ang. rich
Spis treści Jedno z pierwszych pytań nowych klientów, co zrozumiałe, dotyczy ceny budowy strony. Krótką odpowiedzią będzie: wszystko sprowadza się do ilości pracy. O ilości pracy decydują dwa
Coraz częściej mamy do czynienia z dostarczaniem wyczerpujących odpowiedzi na nasze pytania bezpośrednio przez wyszukiwarkę Google, czyli tzw. direct answers. Powodują one, iż użytkownicy mogą
Spis treści Strona internetowa jest zarówno wizytówką naszej firmy, jak i nas samych. Wydatki na reklamy, pozycjonowanie i SEO na nic się zdadzą, gdy nasza
Spis treści Za każdym razem, gdy pomyślę sobie o Googlebocie, widzę małego, inteligentnego robota typu Wall-E, który przyspiesza poszukiwanie i indeksowanie informacji we wszystkich zakątkach
Przegląd serwisów z darmowymi zdjęciami do projektów internetowych. Bank zdjęć z którym można korzystać bez obawy o koszty.
Nie sposób nie zgodzić się ze stwierdzeniem, że internet zdobył świat. Dostęp do niego bardzo spowszechniał, internet uczestniczy w życiu każdego z nas. Być może
Spis treści Jeżeli Twoja strona nie znajduje się na pierwszej stronie wyników wyszukiwania – nie istnieje Współczesny świat staje się coraz szybszy, wydajniejszy i bardziej
Chcąc wypromować się w Internecie, sięgasz po coraz popularniejszy i – co najważniejsze – skuteczny content marketing. Tworzysz lub zamawiasz wartościowe treści, poświęcając pieniądze i czas, ale nie wiesz, jak dotrzeć z nimi do odbiorców? Jeśli masz z tym problem, zapoznaj się z artykułem i dowiedz się, gdzie publikować artykuły i teksty.
Co nas czeka w 2018 r. w branży SEO? Jakie trendy zdominują pozycjonowanie w zbliżającym się czasie? W niniejszym artykule staram się odpowiedzieć na te pytania, przedstawiając listę najważniejszych zmian i tendencji, w kierunku których będzie podążało pozycjonowanie.
Rozpoczynając blogowanie, stawiając stronę WWW lub chcąc umieścić jakiekolwiek własne treści w Internecie, można wybierać spośród setek platform blogowych i systemów zarządzania treścią. Wśród użytkowników z całego świata prym wiodą dwa rozwiązania: skrypt Wordpress i platforma Blogger. Zastanawiasz się, które z nich bardziej będzie Ci odpowiadać? W takim razie zapoznaj się z naszym porównaniem, które pomoże Ci w wyborze.
Planujesz inwestycję w pozycjonowanie sklepu internetowego? Najpierw przeprowadź optymalizację SEO, dzięki której działania pozycjonerskie będą znacznie skuteczniejsze, a strona szybciej wskoczy na wysokie pozycje. Przeczytaj tekst i dowiedz się, jak w praktyce wygląda podstawowa optymalizacja sklepu internetowego.
Twoja firma działa lokalnie, na ograniczonym obszarze, dlatego zależy Ci na zdobyciu klientów wyłącznie z danej miejscowości, województwa czy dzielnicy. Właśnie na tym powinny skupić się działania pozycjonujące i promujące Twoją działalność w Internecie. Jak wykorzystać lokalne SEO z myślą o biznesie? Dowiedz się już teraz.
Zastanawiasz się, czym jest landing page? Nie wiesz, jak w praktyce wykorzystuje się ten rodzaj witryn internetowych? Ma on wiele przydatnych zastosowań, dlatego zdecydowanie warto dowiedzieć się więcej na jego temat. Zasiądź więc do lektury i przeczytaj wszystko, co Cię interesuje o stronach typu landing page.
Przed tym dylematem staje wielu przedsiębiorców chcących pozyskać odbiorców w Internecie. Jeżeli również zastanawiasz się, która usługa jest dla Ciebie odpowiedniejsza, przeczytaj artykuł i znajdź odpowiedź na nurtujące Cię pytanie.
Dropshipping to nowoczesna forma współpracy pomiędzy sklepami internetowymi a hurtowniami. Oferuje wiele korzyści, jednak nie jest pozbawiona wad. Na czym dokładnie polega? Jakie są jej zalety i wady? Komu warto ją polecić? Na te oraz inne pytania związane z dropshippingiem znajdziesz odpowiedzi w tym artykule.
Planujesz założyć swój biznes i otworzyć sklep. Świetnie, to Twoja szansa – teraz ją optymalnie wykorzystaj. W tym celu dobrze zastanów się, czy zainwestować w
Spis treści Truizmem jest stwierdzenie, że obecnie większość firm posiada własną stronę WWW. Tak oczywista nie jest już jednak odpowiedź na pytanie, dlaczego przedsiębiorcy inwestują w
W 2014 roku protokół HTTPS zaczął być jednym z czynników wpływającym na ranking w wyszukiwarce Google, który miał podnieść świadomość użytkowników w kwestii bezpieczeństwa online
Spis treści Czy Twoja firma jest gotowa do uruchomienia sklepu internetowego ? Może być to trudne dla małych firm, którym brakuje czasu, budżetu i personelu,
W jednym z poprzednich wpisów opisywałem generowanie prostych shortcodów, które miały wyświetlać najnowsze wpisy. Shortcode to jeden z głownych powodów, dlaczego WordPress jest najpopularniejszą platformą
Google od paru dni rozsyła nowy rodzaj powiadomień do właścicieli stron o blokowaniu zasobów CSS i JS w pliku robots.txt. W wiadomości można przeczytać: Nasze
Dlaczego z biznesem trzeba wychodzić do ludzi? Na te pytania odpowiedź zna oczywiście Google. Zbierając informacje o zapytaniach wysyłanych do wyszukiwarki powstało narzędzie Google Trends, które
Po prawie 10 latach gigant Google przemianował jedną z najpopularniejszych swoich usług narzędzia dla webmasterów na Google Search Console. Zmiana ta jest podyktowana opiniami użytkowników. Tylko
Spis treści Praktyki SEO na bieżąco się zmieniają i ewoluują, tak jak zmienia się wyszukiwarka Google. Ciężko nadążyć nad coraz częstszymi zmianami algorytmu. Google wprowadza
Google zaktualizowało swoje wskazówki dla webmasterów dotyczące nazwy strony i breadcrumbs tzw. okruszków. https://developers.google.com/structured-data/site-name https://developers.google.com/structured-data/breadcrumbs Zmiany mają dotyczyć mobilnych wyników wyszukiwania. Po tej zmianie przeglądając Google na komórkach i
Shortcodes zostały wdrożone w wersji 2.5. Od tego czasu okazały się jedną z najbardziej użytecznych funkcji tego CMSa. Przeciętny użytkownik działający, jako wydawca lub edytor
Google w ostatnim czasie masowo wysyła powiadomienia do właścicieli stron internetowych o nie przystosowaniu do obsługi na urządzeniach mobilnych. Związane jest to z aktualizacją algorytmu,
WordPress SEO by Yoast to niezastąpione rozszerzenie, które pomoże zoptymalizować Twoją stronę lub bloga. Mnogość funkcji, które posiada wtyczka po prostu powala. Z pomocą WordPress SEO
Bezpieczeństwo witryny WWW to temat na który większość webmasterów nie zwraca uwagi, aż do momentu, aż strona padnie wynikiem ataku. Wtedy już tylko możemy zająć się
W poprzednim wpisie Najczęstsze błędy webmasterów cz.1 mowa była o błędach, które wpływają na optymalizację witryny. Dzisiaj pod lupę bierzemy – szybkość wczytywania strony. Czy zdarzyło Ci się zrezygnować
Optymalizacja SEO stron www to ważny krok w budowaniu długotrwałej obecności w sieci. Niestety wielu webmasterów popełnia błędy, które skutkują „blokadą” przed uzyskiwaniem wyższych pozycji
Spis treści Dzięki wtyczkom przeglądarki internetowe mogą dostarczyć każdemu właścicielowi strony internetowej potrzebnych informacji na temat kondycji ich stron w internecie. Te darmowe narzędzia pomogą
Masz pytanie? Napisz do nas
Uzupełnij formularz poniżej, a nasz zespół skontaktuje się z Tobą w przeciągu jednego dnia roboczego.