Featured snippets to fragmenty treści i linki, które wyszukiwarka traktuje jako odpowiedzi na zapytanie użytkownika. Wyświetlają się na samej górze w wynikach wyszukiwania wyszukiwarki Google.
W jaki sposób anchor text (tekst kotwicy) jest używany do pozycjonowania strony internetowej i jakie są najlepsze praktyki
Nie każdy wie, że współczesne artykuły sponsorowane to nie tylko skuteczny sposób na pozycjonowanie witryny internetowej, ale także doskonały sposób na promocję produktów lub usług. W tekście zostały omówione zalety i wady artykułów sponsorowanych.
Żyjemy w erze cyfrowej. Korzystanie z Internetu w celu dotarcia do potencjalnych klientów biur nieruchomości, jak i samych pośredników jest ważniejsze niż kiedykolwiek.
Spis treści Jeszcze przed pandemią ponad połowa internautów robiła zakupy online. Obecnie jest to zdecydowana większość osób korzystających z globalnej sieci. Jak dbać o swój sklep internetowy, by Twój biznes…
Strona internetowa do fundament istnenia firmy w sieci i reklamy Twoich produktów i usług. Zobacz, jak można skutecznie ją promować.
50% koszyków zakupowych nie jest realizowana w polskich sklepach internetowych. Istnieje kilka żelaznych zasad, które mogą zmniejszyć ten procent.
Okienko POP-UP to jedno z najpopularniejszych narzędzi używanych przez marketingowców w sklepach i stronach internetowych. Jak ich używać? Przeczytaj nasz artykuł.
Jeśli jesteś na etapie projektowania lub zlecasz wykonanie własnej strony internetowej zapoznaj się z naszymi wskazówkami dotyczącymi wyglądu i treści
Silniki rezerwacji - Hotres, Profitroom, Hotelsystems. Ich zalety, Channel Manager, integracja z OTA
Biała przestrzeń to obecny trend w projektowaniu materiałach reklamowych w sieci i drukowanych. Jaki efekt daje użycie białej przestrzeni w projekcie?
Umieszczasz formularz kontaktowy na firmowej stronie internetowej? Zadbaj o etykiety, komunikaty, formaty, aby zwiększyć ich konwersje.
Portal LinkedIn to platforma idealna dla marketingu B2B. Zobacz, jakie korzyści może przynieść posiadanie profilu firmowego na tej platformie.
Forumlarz kontaktowy, jako stały element kontaktu z klientami. Czy zakładka kontakt i formularz jest potrzebny na każdej firmowej stronie internetowej?
Zastanawiali się Państwo, czy sklep stacjonarny można przenieść do internetu? Z jakimi to wiąże się wyzwaniami. Podpowiadamy, jakich narzędzi użyć, jak promować, aby wykorzystać e-commerce i rozpocząć handel w sieci.
Wizerunek firmy w internecie to proces, na który składa się wiele czynników. Jednym z nich jest firmowy adres e-mail. Dlaczego nie warto korzystać z adresów w domenach od ogólnodostępnych dostawców, takich jak onet.pl, wp.pl o2.pl?
Jednym z najważniejszych aspektów małego biznesu jest pozyskiwanie nowych klientów. Jeśli ludzie nie mogą Cię znaleźć, nie będziesz mieć żadnych nowych klientów korzystających z Twoich usług lub kupujących Twoje produkty.
Google Moja Firma to pierwszy krok do znalezienia Ciebie i Twojej oferty w internecie.
Jako właściciel sklepu internetowego lub osoba, która rozważa jego założenie, masz świadomość, że nie wystarczy go udostępnić klientom – żeby osiągać zyski, trzeba zainwestować w marketing. Jeśli się zastanawiasz, jakie metody i sposoby promocji mogą przydać się w przypadku sklepu internetowego, niniejszy artykuł dostarczy Ci porcję interesującej wiedzy.
Profesjonalne strony internetowe dla hoteli to temat, na który składa się wiele ważnych aspektów. Internet stał się jednym z głównych kanałów sprzedaży pokojów hotelowych, dlatego warto zadbać, by nasza witryna…
Globalna pandemia koronawirusa, która wybuchła w 2020 roku spowodowała zamrożenie wielu sektorów gospodarki narodowej. Ucierpiały również branża hotelarska oraz gastronomiczna, których działalność stanowiła kilkanaście procent PKB naszego kraju. Znaczny spadek…
W dobie coraz powszechniejszego rozwoju sprzedaży internetowej i rynku ecommerce wielu przedsiębiorców spotyka się z sytuacją, w której ich strona www nie sprzedaje. Mimo generowanego ruchu i odwiedzających przychody są…
Niegdyś wystarczyło, że przedsiębiorca umożliwiał kontakt ze swoją firmą poprzez pocztę elektroniczną, a jego strona wizytówka była widoczna w Google. W dobie dynamicznie rozwijającej się sprzedaży internetowej produktów i usług…
Spis Treści 1. Jak wykorzystać internet do promowania hotelu? 2. Na czym polega reklama w Google Ads? 3. Co to jest Google Hotel Ads? 4. Dlaczego warto prowadzić kampanie w…
Media społecznościowe zmieniły obraz współczesnego internetu. Jeszcze kilkanaście lat temu wielu ludzi zaczynało dzień w wirtualnej rzeczywistości od sprawdzenia skrzynki e-mail. Dziś, często mobilnie, śledzimy powiadomienia z Facebooka czy Instagrama. Nie ulega…
W dobie powszechnego dostępu do internetu i intensywnego rozwoju e-commerce, posiadanie własnej strony www stało się czymś naturalnym. Łatwe w instalacji i wdrożeniu systemy CMS pozwalają stworzyć swój mały internetowy…
W dzisiejszych czasach internetowy marketing to podstawa promocji większości małych i dużych firm. Nie ma lepszego sposobu, by dotrzeć do dużej grupy odbiorców i zbudować więź, która sprawi, że Klienci…
Google, które zaczynalo jako niepozorna wyszukiwarka, zaprojektowana w kalifornijskim garażu, dziś jest jest jedną z największych internetowych potęg, bez której nie wyobrażamy sobie życia. To za jej pośrednictwem wyszukujemy strony…
Współczesny rozwój nowych technologii nie pozostawia złudzeń – jeżeli nie ma Cię w internecie, to nie ma Cię w ogóle. Trudno wyobrazić sobie świetnie prosperujący biznes bez chociażby prostej strony-wizytówki…
XXI wiek został zdominowany przez globalną sieć, która pozwala na wzajemną komunikację ludzi z całego świata. Stanowi ona również ogromny rynek zbytu, który można porównać do jednego megapaństwa z kilkoma…
Przez ostatnie kilka ostatnich lat fragmenty rozszerzone zyskały wielu zwolenników wśród specjalistów SEO, jako legalna strategia optymalizacji serwisów internetowych.Fragmenty rozszerzone (ang. rich snippets) to dane, które umożliwiają wyszukiwarką lepsze zrozumienie…
Jedno z pierwszych pytań nowych klientów, co zrozumiałe, dotyczy ceny budowy strony. Krótką odpowiedzią będzie: wszystko sprowadza się do ilości pracy. O ilości pracy decydują dwa czynniki: rozmiar oraz poziom skomplikowania witryny internetowej. Oznacza to,…
Coraz częściej mamy do czynienia z dostarczaniem wyczerpujących odpowiedzi na nasze pytania bezpośrednio przez wyszukiwarkę Google, czyli tzw. direct answers. Powodują one, iż użytkownicy mogą uzyskać potrzebne im informacje bez…
Strona internetowa jest zarówno wizytówką naszej firmy, jak i nas samych. Wydatki na reklamy, pozycjonowanie i SEO na nic się zdadzą, gdy nasza witryna nie prezentuje odpowiedniej jakości wizualnej. Kiedy…
Za każdym razem, gdy pomyślę sobie o Googlebocie, widzę małego, inteligentnego robota typu Wall-E, który przyspiesza poszukiwanie i indeksowanie informacji we wszystkich zakątkach nieznanych jeszcze światów.Zawsze trochę rozczarowuje fakt, że…
Przegląd serwisów z darmowymi zdjęciami do projektów internetowych. Bank zdjęć z którym można korzystać bez obawy o koszty.
Jedną z najważniejszych ról grafików zajmujących się tekstami drukowanymi jest odzwierciedlenie znaczenia tekstu dla mediów wyjściowych. Proces ten obejmował staranne dobieranie czcionek pisma, jakości papieru i formatu. W tym celu…
Nie sposób nie zgodzić się ze stwierdzeniem, że internet zdobył świat. Dostęp do niego bardzo spowszechniał, internet uczestniczy w życiu każdego z nas. Być może to jego powszechność sprawia, że…
Są rzeczy, których używamy codziennie, świadomie lub nieświadomie. Z niektórych z nich moglibyśmy zrezygnować – i dobrze. Są też rzeczy bez których trudno byłoby sobie wyobrazić żyć. Jedną z tych…
Chcąc wypromować się w Internecie, sięgasz po coraz popularniejszy i – co najważniejsze – skuteczny content marketing. Tworzysz lub zamawiasz wartościowe treści, poświęcając pieniądze i czas, ale nie wiesz, jak dotrzeć z nimi do odbiorców? Jeśli masz z tym problem, zapoznaj się z artykułem i dowiedz się, gdzie publikować artykuły i teksty.
Co nas czeka w 2018 r. w branży SEO? Jakie trendy zdominują pozycjonowanie w zbliżającym się czasie? W niniejszym artykule staram się odpowiedzieć na te pytania, przedstawiając listę najważniejszych zmian i tendencji, w kierunku których będzie podążało pozycjonowanie.
Rozpoczynając blogowanie, stawiając stronę WWW lub chcąc umieścić jakiekolwiek własne treści w Internecie, można wybierać spośród setek platform blogowych i systemów zarządzania treścią. Wśród użytkowników z całego świata prym wiodą dwa rozwiązania: skrypt Wordpress i platforma Blogger. Zastanawiasz się, które z nich bardziej będzie Ci odpowiadać? W takim razie zapoznaj się z naszym porównaniem, które pomoże Ci w wyborze.
Planujesz inwestycję w pozycjonowanie sklepu internetowego? Najpierw przeprowadź optymalizację SEO, dzięki której działania pozycjonerskie będą znacznie skuteczniejsze, a strona szybciej wskoczy na wysokie pozycje. Przeczytaj tekst i dowiedz się, jak w praktyce wygląda podstawowa optymalizacja sklepu internetowego.
Twoja firma działa lokalnie, na ograniczonym obszarze, dlatego zależy Ci na zdobyciu klientów wyłącznie z danej miejscowości, województwa czy dzielnicy. Właśnie na tym powinny skupić się działania pozycjonujące i promujące Twoją działalność w Internecie. Jak wykorzystać lokalne SEO z myślą o biznesie? Dowiedz się już teraz.
Zastanawiasz się, czym jest landing page? Nie wiesz, jak w praktyce wykorzystuje się ten rodzaj witryn internetowych? Ma on wiele przydatnych zastosowań, dlatego zdecydowanie warto dowiedzieć się więcej na jego temat. Zasiądź więc do lektury i przeczytaj wszystko, co Cię interesuje o stronach typu landing page.
Przed tym dylematem staje wielu przedsiębiorców chcących pozyskać odbiorców w Internecie. Jeżeli również zastanawiasz się, która usługa jest dla Ciebie odpowiedniejsza, przeczytaj artykuł i znajdź odpowiedź na nurtujące Cię pytanie.
Dropshipping to nowoczesna forma współpracy pomiędzy sklepami internetowymi a hurtowniami. Oferuje wiele korzyści, jednak nie jest pozbawiona wad. Na czym dokładnie polega? Jakie są jej zalety i wady? Komu warto ją polecić? Na te oraz inne pytania związane z dropshippingiem znajdziesz odpowiedzi w tym artykule.
Planujesz założyć swój biznes i otworzyć sklep. Świetnie, to Twoja szansa – teraz ją optymalnie wykorzystaj. W tym celu dobrze zastanów się, czy zainwestować w sklep internetowy, czy stacjonarny. Postawić…
Truizmem jest stwierdzenie, że obecnie większość firm posiada własną stronę WWW. Tak oczywista nie jest już jednak odpowiedź na pytanie, dlaczego przedsiębiorcy inwestują w witryny internetowe. Jakie są ich zalety i jakie korzyści można dzięki nim osiągnąć? Dowiedz się już teraz i przekonaj się, dlaczego warto zainwestować w stronę WWW.
(więcej…)
https
W 2014 roku protokół HTTPS zaczął być jednym z czynników wpływającym na ranking w wyszukiwarce Google, który miał podnieść świadomość użytkowników w kwestii bezpieczeństwa online i zachęcenie większej liczby webmasterów,…
Czy Twoja firma jest gotowa do uruchomienia sklepu internetowego ? Może być to trudne dla małych firm, którym brakuje czasu, budżetu i personelu, ale specjaliści, którzy wyrośli w tej branży…
W jednym z poprzednich wpisów opisywałem generowanie prostych shortcodów, które miały wyświetlać najnowsze wpisy. Shortcode to jeden z głownych powodów, dlaczego Wordpress jest najpopularniejszą platformą CMS. Dzisiaj przyjrzymy się procesowi…
Google od paru dni rozsyła nowy rodzaj powiadomień do właścicieli stron o blokowaniu zasobów CSS i JS w pliku robots.txt. W wiadomości można przeczytać:Nasze systemy wykryły niedawno problem związany z…
Jakie tematy są najpopularniejsze w internecie ? Na te pytania odpowiedź zna oczywiście Google. Zbierając informacje o zapytaniach wysyłanych do wyszukiwarki powstało narzędzie Google Trends, które publikuje nieprzerwanie od dobrych…
Po prawie 10 latach gigant Google przemianował jedną z najpopularniejszych swoich usług narzędzia dla webmasterów na Google Search Console. Zmiana ta jest podyktowana opiniami użytkowników. Tylko część z nich jest…
Praktyki SEO na bieżąco się zmieniają i ewoluują, tak jak zmienia się wyszukiwarka Google. Ciężko nadążyć nad coraz częstszymi zmianami algorytmu. Google wprowadza zmiany w wyszukiwarce 500-600 razy w roku.…
Google zaktualizowało swoje wskazówki dla webmasterów dotyczące nazwy strony i breadcrumbs tzw. okruszków chleba. https://developers.google.com/structured-data/site-name https://developers.google.com/structured-data/breadcrumbs Zmiany mają dotyczyć mobilnych wyników wyszukiwania. Po tej zmianie przeglądając Google na komórkach i…
Shortcodes zostały wdrożone w wersji 2.5. Od tego czasu okazały się jedną z najbardziej użytecznych funkcji tego CMSa. Przeciętny użytkownik działający, jako wydawca lub edytor ma możliwość publikowania dynamicznej zawartości…
Google w ostatnim czasie masowo wysyła powiadomienia do właścicieli stron internetowych o nie przystosowaniu do obsługi na urządzeniach mobilnych. Związane jest to z aktualizacją algorytmu, który datowany jest na 21…
Wordpress SEO by Yoast to niezastąpione rozszerzenie, które pomoże zoptymalizować Twoją stronę lub bloga. Mnogość funkcji, które posiada wtyczka po prostu powala. Z pomocą Wordpress SEO wdrożysz Rich Snippets (opisy…
Bezpieczeństwo witryny WWW to temat na który większość webmasterów nie zwraca uwagi, aż do momentu, aż strona padnie wynikiem ataku. Wtedy już tylko możemy zająć się naprawą... Niebezpieczeństwa z którymi…
W poprzednim wpisie Najczęstsze błędy webmasterów cz.1 mowa była o błędach, które wpływają na optymalizację witryny. Dzisiaj pod lupę bierzemy - szybkość wczytywania strony. Czy zdarzyło Ci się zrezygnować z przeglądania…
Optymalizacja SEO stron www to ważny krok w budowaniu długotrwałej obecności w sieci. Niestety wielu webmasterów popełnia błędy, które skutkują "blokadą" przed uzyskiwaniem wyższych pozycji w naturalnych wynikach wyszukiwania. W pierwszej…
Dzięki wtyczkom przeglądarki internetowe mogą dostarczyć każdemu właścicielowi strony internetowej potrzebnych informacji na temat kondycji ich stron w internecie. Te darmowe narzędzia pomogą w optymalizacji witryny, tak ważnej dzisiaj, aby…