Blog

Blog CP System poświęcony zagadnieniom związanymi z projektowaniem stron www, sklepów internetowych oraz optymalizacji SEO serwisów WWW. W artykułach znajdziesz ciekawe informacji na temat budowy serwisów www, kiedy warto zainwestować we własną firmową witrynę lub sklep, jak tworzyć treści, skąd pozyskiwać przydatne informacje, grafiki oraz jak ją skutecznie zoptymalizować.

google consent mode v2 tryb zgody
Blog

Google Consent Mode v2

Pod koniec zeszłego roku Google ogłosiło, że wersja 2 trybu zgody będzie wymagana do 6 marca 2024 roku, a właściciele witryn działających w Europie będą

Czytaj więcej
typografia internetowa
Strony www

W jaki sposób Internet zmienia zasady typografii

Istotną funkcją grafików specjalizujących się w projektowaniu tekstów drukowanych jest adekwatne przystosowywanie treści do różnych mediów wyjściowych. Ten proces obejmuje staranne dobieranie czcionek, jakości papieru oraz formatu. W celu osiągnięcia tego celu, istnieje wiele reguł typograficznych.

Czytaj więcej
Czy inwestycja w artykuły sponsorowane się opłaca
Marketing internetowy

Czy inwestycja w artykuły sponsorowane się opłaca?

Nie każdy wie, że współczesne artykuły sponsorowane to nie tylko skuteczny sposób na pozycjonowanie witryny internetowej, ale także doskonały sposób na promocję produktów lub usług. W tekście zostały omówione zalety i wady artykułów sponsorowanych.

Czytaj więcej
Jak poprawnie dodać wizytówkę Google Moja Firma?
SEO i Google

Poprawne dodanie firmy do Google Maps – jak założyć wizytówkę?

Jednym z najważniejszych aspektów małego biznesu jest pozyskiwanie nowych klientów. Jeśli ludzie nie mogą Cię znaleźć, nie będziesz mieć żadnych nowych klientów korzystających z Twoich usług lub kupujących Twoje produkty.

Google Moja Firma to pierwszy krok do znalezienia Ciebie i Twojej oferty w internecie.

Czytaj więcej
Markieting dla sklepu internetowego
Sklepy internetowe

Marketing dla sklepu internetowego – 10 sposobów

Jako właściciel sklepu internetowego lub osoba, która rozważa jego założenie, masz świadomość, że nie wystarczy go udostępnić klientom – żeby osiągać zyski, trzeba zainwestować w marketing. Jeśli się zastanawiasz, jakie metody i sposoby promocji mogą przydać się w przypadku sklepu internetowego, niniejszy artykuł dostarczy Ci porcję interesującej wiedzy.

Czytaj więcej
strony www dla hoteli
Strony www

Strony WWW dla hoteli

Spis treści Profesjonalne strony internetowe dla hoteli to temat, na który składa się wiele ważnych aspektów. Internet stał się jednym z głównych kanałów sprzedaży pokojów

Czytaj więcej
ile kosztuje strona internetowa
Strony www

Ile kosztuje strona internetowa

Spis treści Jedno z pierwszych pytań nowych klientów, co zrozumiałe, dotyczy ceny budowy strony. Krótką odpowiedzią będzie: wszystko sprowadza się do ilości pracy. O ilości pracy decydują dwa

Czytaj więcej
Optymalizacja SEO dla bloga
SEO i Google

Optymalizacja SEO dla bloga

Spis treści Jeżeli Twoja strona nie znajduje się na pierwszej stronie wyników wyszukiwania – nie istnieje Współczesny świat staje się coraz szybszy, wydajniejszy i bardziej

Czytaj więcej
content marketing - pisanie artykułów
Strony www

Gdzie publikować treści w ramach kampanii content marketingowej?

Chcąc wypromować się w Internecie, sięgasz po coraz popularniejszy i – co najważniejsze – skuteczny content marketing. Tworzysz lub zamawiasz wartościowe treści, poświęcając pieniądze i czas, ale nie wiesz, jak dotrzeć z nimi do odbiorców? Jeśli masz z tym problem, zapoznaj się z artykułem i dowiedz się, gdzie publikować artykuły i teksty.

Czytaj więcej
SEO Trendy 2018
SEO i Google

SEO Trendy 2018

Co nas czeka w 2018 r. w branży SEO? Jakie trendy zdominują pozycjonowanie w zbliżającym się czasie? W niniejszym artykule staram się odpowiedzieć na te pytania, przedstawiając listę najważniejszych zmian i tendencji, w kierunku których będzie podążało pozycjonowanie.

Czytaj więcej
Wordpress, czy Blogger - co wybrać ?
Strony www

WordPress, czy Blogger – co wybrać ?

Rozpoczynając blogowanie, stawiając stronę WWW lub chcąc umieścić jakiekolwiek własne treści w Internecie, można wybierać spośród setek platform blogowych i systemów zarządzania treścią. Wśród użytkowników z całego świata prym wiodą dwa rozwiązania: skrypt Wordpress i platforma Blogger. Zastanawiasz się, które z nich bardziej będzie Ci odpowiadać? W takim razie zapoznaj się z naszym porównaniem, które pomoże Ci w wyborze.

Czytaj więcej
Lokalne SEO
SEO i Google

Pozycjonowanie lokalne – niezbędnik dla lokalnej działalności

Twoja firma działa lokalnie, na ograniczonym obszarze, dlatego zależy Ci na zdobyciu klientów wyłącznie z danej miejscowości, województwa czy dzielnicy. Właśnie na tym powinny skupić się działania pozycjonujące i promujące Twoją działalność w Internecie. Jak wykorzystać lokalne SEO z myślą o biznesie? Dowiedz się już teraz.

Czytaj więcej
landing page
Strony www

Landing Page – czym jest i jak się ją stosuje

Zastanawiasz się, czym jest landing page? Nie wiesz, jak w praktyce wykorzystuje się ten rodzaj witryn internetowych? Ma on wiele przydatnych zastosowań, dlatego zdecydowanie warto dowiedzieć się więcej na jego temat. Zasiądź więc do lektury i przeczytaj wszystko, co Cię interesuje o stronach typu landing page.

Czytaj więcej
dropshipping
Sklepy internetowe

Dropshipping – czym jest i kiedy warto się nim zainteresować ?

Dropshipping to nowoczesna forma współpracy pomiędzy sklepami internetowymi a hurtowniami. Oferuje wiele korzyści, jednak nie jest pozbawiona wad. Na czym dokładnie polega? Jakie są jej zalety i wady? Komu warto ją polecić? Na te oraz inne pytania związane z dropshippingiem znajdziesz odpowiedzi w tym artykule.

Czytaj więcej
certyfikat ssl
SEO i Google

Certyfikat SSL to konieczność

W 2014 roku protokół HTTPS zaczął być jednym z czynników wpływającym na ranking w wyszukiwarce Google, który miał podnieść świadomość użytkowników w kwestii bezpieczeństwa online

Czytaj więcej
Shortcodes w wordpressie - część 2
Strony www

Wariacje na temat prostych shortcodes

W jednym z poprzednich wpisów opisywałem generowanie prostych shortcodów, które miały wyświetlać najnowsze wpisy. Shortcode to jeden z głownych powodów, dlaczego WordPress jest najpopularniejszą platformą

Czytaj więcej
search console
SEO i Google

Google wprowadza Search Console

Po prawie 10 latach gigant Google przemianował jedną z najpopularniejszych swoich usług narzędzia dla webmasterów na Google Search Console. Zmiana ta jest podyktowana opiniami użytkowników. Tylko

Czytaj więcej
mobilna wyszukwarka google
SEO i Google

Nowy widok adresów URL i breadcrumbs

Google zaktualizowało swoje wskazówki dla webmasterów dotyczące nazwy strony i breadcrumbs tzw. okruszków. https://developers.google.com/structured-data/site-name https://developers.google.com/structured-data/breadcrumbs Zmiany mają dotyczyć mobilnych wyników wyszukiwania. Po tej zmianie przeglądając Google na komórkach i

Czytaj więcej
mobilna aktualizacja w google
SEO i Google

Mobilny update wyszukiwarki Google

Google w ostatnim czasie masowo wysyła powiadomienia do właścicieli stron internetowych o nie przystosowaniu do obsługi na urządzeniach mobilnych. Związane jest to z aktualizacją algorytmu,

Czytaj więcej
wordpress seo by yoast
Strony www

WordPress SEO by Yoast

WordPress SEO by Yoast to niezastąpione rozszerzenie, które pomoże zoptymalizować Twoją stronę lub bloga. Mnogość funkcji, które posiada wtyczka po prostu powala. Z pomocą WordPress SEO

Czytaj więcej
predkość wczytywanie strony czynnikiem rankingowym
Strony www

Czas ładowania strony www

W poprzednim wpisie Najczęstsze błędy webmasterów cz.1 mowa była o błędach, które wpływają na optymalizację witryny. Dzisiaj pod lupę bierzemy – szybkość wczytywania strony. Czy zdarzyło Ci się zrezygnować

Czytaj więcej
google
SEO i Google

Najczęstsze błędy webmasterów cz.1

Optymalizacja SEO stron www to ważny krok w budowaniu długotrwałej obecności w sieci. Niestety wielu webmasterów popełnia błędy, które skutkują „blokadą” przed uzyskiwaniem wyższych pozycji

Czytaj więcej

Masz pytanie? Napisz do nas

Uzupełnij formularz poniżej, a nasz zespół skontaktuje się z Tobą w przeciągu jednego dnia roboczego.