Blog

Blog CP System poświęcony zagadnieniom związanymi z projektowaniem stron www, sklepów internetowych oraz optymalizacji SEO serwisów WWW. W artykułach znajdziesz ciekawe informacji na temat budowy serwisów www, kiedy warto zainwestować we własną firmową witrynę lub sklep, jak tworzyć treści, skąd pozyskiwać przydatne informacje, grafiki oraz jak ją skutecznie zoptymalizować.

Doświadczenia i przemyślenia na temat tego, jak poprawnie dostosować stronę internetową do implementacji Consent Mode v2.
6 marca weszła w życie wersja 2 trybu zgody, a webmasterzy w Europie muszą zadbać o dostosowanie witryn, aby zbierać dane o użytkownikach w sposób zgodny z obowiązującym prawem.
Istotną funkcją grafików specjalizujących się w projektowaniu tekstów drukowanych jest adekwatne przystosowywanie treści do różnych mediów wyjściowych. Ten proces obejmuje staranne dobieranie czcionek, jakości papieru oraz formatu. W celu osiągnięcia tego celu, istnieje wiele reguł typograficznych.
Featured snippets to fragmenty treści i linki, które wyszukiwarka traktuje jako odpowiedzi na zapytanie użytkownika. Wyświetlają się na samej górze w wynikach wyszukiwania wyszukiwarki Google.
W jaki sposób anchor text (tekst kotwicy) jest używany do pozycjonowania strony internetowej i jakie są najlepsze praktyki
Nie każdy wie, że współczesne artykuły sponsorowane to nie tylko skuteczny sposób na pozycjonowanie witryny internetowej, ale także doskonały sposób na promocję produktów lub usług. W tekście zostały omówione zalety i wady artykułów sponsorowanych.
Żyjemy w erze cyfrowej. Korzystanie z Internetu w celu dotarcia do potencjalnych klientów biur nieruchomości, jak i samych pośredników jest ważniejsze niż kiedykolwiek.
Strona internetowa do fundament istnenia firmy w sieci i reklamy Twoich produktów i usług. Zobacz, jak można skutecznie ją promować.
50% koszyków zakupowych nie jest realizowana w polskich sklepach internetowych. Istnieje kilka żelaznych zasad, które mogą zmniejszyć ten procent.
Okienko POP-UP to jedno z najpopularniejszych narzędzi używanych przez marketingowców w sklepach i stronach internetowych. Jak ich używać? Przeczytaj nasz artykuł.
Jeśli jesteś na etapie projektowania lub zlecasz wykonanie własnej strony internetowej zapoznaj się z naszymi wskazówkami dotyczącymi wyglądu i treści
Silniki rezerwacji - Hotres, Profitroom, Hotelsystems. Ich zalety, Channel Manager, integracja z OTA
Biała przestrzeń to obecny trend w projektowaniu materiałach reklamowych w sieci i drukowanych. Jaki efekt daje użycie białej przestrzeni w projekcie?
Umieszczasz formularz kontaktowy na firmowej stronie internetowej? Zadbaj o etykiety, komunikaty, formaty, aby zwiększyć ich konwersje.
Portal LinkedIn to platforma idealna dla marketingu B2B. Zobacz, jakie korzyści może przynieść posiadanie profilu firmowego na tej platformie.
Forumlarz kontaktowy, jako stały element kontaktu z klientami. Czy zakładka kontakt i formularz jest potrzebny na każdej firmowej stronie internetowej?
Zastanawiali się Państwo, czy sklep stacjonarny można przenieść do internetu? Z jakimi to wiąże się wyzwaniami. Podpowiadamy, jakich narzędzi użyć, jak promować, aby wykorzystać e-commerce i rozpocząć handel w sieci.
Wizerunek firmy w internecie to proces, na który składa się wiele czynników. Jednym z nich jest firmowy adres e-mail. Dlaczego nie warto korzystać z adresów w domenach od ogólnodostępnych dostawców, takich jak onet.pl, wp.pl o2.pl?
Jednym z najważniejszych aspektów małego biznesu jest pozyskiwanie nowych klientów. Jeśli ludzie nie mogą Cię znaleźć, nie będziesz mieć żadnych nowych klientów korzystających z Twoich usług lub kupujących Twoje produkty. Google Moja Firma to pierwszy krok do znalezienia Ciebie i Twojej oferty w internecie.
Jako właściciel sklepu internetowego lub osoba, która rozważa jego założenie, masz świadomość, że nie wystarczy go udostępnić klientom – żeby osiągać zyski, trzeba zainwestować w marketing. Jeśli się zastanawiasz, jakie metody i sposoby promocji mogą przydać się w przypadku sklepu internetowego, niniejszy artykuł dostarczy Ci porcję interesującej wiedzy.
Przegląd serwisów z darmowymi zdjęciami do projektów internetowych. Bank zdjęć z którym można korzystać bez obawy o koszty.
Chcąc wypromować się w Internecie, sięgasz po coraz popularniejszy i – co najważniejsze – skuteczny content marketing. Tworzysz lub zamawiasz wartościowe treści, poświęcając pieniądze i czas, ale nie wiesz, jak dotrzeć z nimi do odbiorców? Jeśli masz z tym problem, zapoznaj się z artykułem i dowiedz się, gdzie publikować artykuły i teksty.
Co nas czeka w 2018 r. w branży SEO? Jakie trendy zdominują pozycjonowanie w zbliżającym się czasie? W niniejszym artykule staram się odpowiedzieć na te pytania, przedstawiając listę najważniejszych zmian i tendencji, w kierunku których będzie podążało pozycjonowanie.
Rozpoczynając blogowanie, stawiając stronę WWW lub chcąc umieścić jakiekolwiek własne treści w Internecie, można wybierać spośród setek platform blogowych i systemów zarządzania treścią. Wśród użytkowników z całego świata prym wiodą dwa rozwiązania: skrypt Wordpress i platforma Blogger. Zastanawiasz się, które z nich bardziej będzie Ci odpowiadać? W takim razie zapoznaj się z naszym porównaniem, które pomoże Ci w wyborze.
Planujesz inwestycję w pozycjonowanie sklepu internetowego? Najpierw przeprowadź optymalizację SEO, dzięki której działania pozycjonerskie będą znacznie skuteczniejsze, a strona szybciej wskoczy na wysokie pozycje. Przeczytaj tekst i dowiedz się, jak w praktyce wygląda podstawowa optymalizacja sklepu internetowego.
Twoja firma działa lokalnie, na ograniczonym obszarze, dlatego zależy Ci na zdobyciu klientów wyłącznie z danej miejscowości, województwa czy dzielnicy. Właśnie na tym powinny skupić się działania pozycjonujące i promujące Twoją działalność w Internecie. Jak wykorzystać lokalne SEO z myślą o biznesie? Dowiedz się już teraz.
Zastanawiasz się, czym jest landing page? Nie wiesz, jak w praktyce wykorzystuje się ten rodzaj witryn internetowych? Ma on wiele przydatnych zastosowań, dlatego zdecydowanie warto dowiedzieć się więcej na jego temat. Zasiądź więc do lektury i przeczytaj wszystko, co Cię interesuje o stronach typu landing page.
Przed tym dylematem staje wielu przedsiębiorców chcących pozyskać odbiorców w Internecie. Jeżeli również zastanawiasz się, która usługa jest dla Ciebie odpowiedniejsza, przeczytaj artykuł i znajdź odpowiedź na nurtujące Cię pytanie.
Dropshipping to nowoczesna forma współpracy pomiędzy sklepami internetowymi a hurtowniami. Oferuje wiele korzyści, jednak nie jest pozbawiona wad. Na czym dokładnie polega? Jakie są jej zalety i wady? Komu warto ją polecić? Na te oraz inne pytania związane z dropshippingiem znajdziesz odpowiedzi w tym artykule.

Masz pytanie? Napisz do nas

Uzupełnij formularz poniżej, a nasz zespół skontaktuje się z Tobą w przeciągu jednego dnia roboczego.