on-serp seo

Zacznijmy od tego co to jest on-serp seo?

Dotychczas tradycyjna analiza SEO zakładała śledzenie wskaźników takich jak

  • wyszukiwane hasła,
  • miesięczna liczba wyszukiwań,
  • oraz konkurencja słowa kluczowego.

Metoda On-SERP SEO dodaje do tego konieczność śledzenia obecności rozszerzonych wyników wyszukiwania oraz innych elementów multimedialnych. To właśnie wskaźnik klikalności oraz wskaźnik potencjalnego ruchu są kluczowe przy On-SERP SEO. Muszą więc zostać uwzględnione podczas doboru słów kluczowych. Celem On-Serp SEO jest przejęcie ruchu z całej pierwszej strony, bez znaczenia, z którego elementu on przyjdzie. Ciężar środków, który inwestujemy w pozycjonowanie zostaje przesunięty z wyników organicznych w kierunku innych elementów.

Dzisiejszy wpis poświęcony będzie charakteryzacji skutecznego pozycjonowania, w szczególności [a w szczególności? Coś tu jest nie tak. ]skupienia się na rodzajach wyników on serp seo.

Algorytmy wyszukiwarki Google znacznie zmieniły się w przeciągu pięciu ostatnich lat. Dzisiaj przeszukujemy Internet na komputerach, telefonach, a nawet asystentach głosowych. Sposób w jaki wyszukiwarki prezentują wyniki dla poszczególnych zapytań bardzo się zmieniły. Na przykład czasy reklam w prawym bocznym pasku w Google ze ze względu na niską klikalność bezpowrotnie minęły

Odpowiedzi w wyszukiwarce

Odpowiedzi w wyszukiwarce, które wyświetlają fragment tekstu ze strony internetowej bezpośrednio nad wynikami, zwiększyły liczbę wyszukiwań typu „bez klikania”. Użytkownik szukając odpowiedzi na swoje zapytanie oczekuje wyniku natychmiast, oszczędzając czas i następne kliknięcia.

pozycja zerowa
Przykład pozycji zerowej

Co to jest pozycja zero?

Pozycja zero to termin używany do opisania danego bloku, fragmentu u góry strony wyników wyszukiwania Google. Google po raz pierwszy wprowadził pozycję zero w 2014 r., aby bezpośrednio dostarczać odpowiedzi na zapytania użytkowników w SERP-ach.

Informacje zawarte w pozycji zero obejmują podsumowanie odpowiedzi wyodrębnione ze strony internetowej, a także łącze do strony, tytuł strony i adres URL.

Google wybiera treść dla pozycji zero na podstawie jej znaczenia dla zapytania wyszukiwania. Opisywany fragment nazywa się pozycją zero, ponieważ jest wyświetlany na samej górze wyników wyszukiwania, tuż po reklamach, co sprawia, że ​​jest to najlepszy wynik organiczny.

Ponieważ Google szuka najlepszej odpowiedzi na pytanie, ważne jest, aby pamiętać, że nie zawsze wyciąga opisywany fragment z rankingowego wyniku organicznego. Google pobiera zawartość z jednego z dziesięciu pierwszych wyników organicznych na podstawie zadanego pytania. Nie każdy wynik wyszukiwania ma opisywany fragment, ale kiedy to robi, jest przeznaczony do odpowiedzi na pytanie użytkownika.

Czyli rezygnujemy z tradycyjnego SEO?

Nie. W żadnym wypadku. Wszystkie informacje, które znajdziecie powyżej na temat on serp seo nie oznaczają, że tradycyjne SEO umarło. Jak wspomniałam na początku w SEO jak w życiu, jedyną stałą rzeczą jest zmiana  aktualizacja. Nie bez powodu współczesne pozycjonowanie skupia się mniej na sztucznym nasycaniu strony internetowej słowami kluczowymi, czy też pozyskiwaniem linków bez głębszego spojrzenia, a bardziej na optymalizacji strony WWW.

Krzysztof Czukiewski

Właściciel CP System. Pasjonat technologii internetowych. Od 2009 zgłębia tajemnice Wordpressa i optymalizacji SEO. Aktywnie pomaga właścicielom stron www w poprawie ich widoczności w wyszukiwarkach internetowych Google i Bing wykorzystując całą wiedzę i zdobyte przez lata doświadczenie.

Dodaj komentarz

Zamknij menu