zellerfeld.pl
Strona główna > Realizacje > zellerfeld.pl
Sklep internetowy z akcesoriami do domu
Realizacja sklepu internetowego zellerfeld.pl to projekt utrzymany w klasycznym designie, którego sprzedawany asortyment to akcesoria do domu i hotelu, takie jak zestawy obiadowe, kawowe, sztućce, akcesoria łazienkowe oraz kuchenne.
Na stronie głównej zostały wyeksponowane główne kategorie na rzucające się w oko banery oraz najnowsze i outletowe produkty.
Na podstronach kategorii skupiliśmy się na oszczędnej prezentacji tylko produktów, aby użytkownik nie był rozpraszany żądnymi innymi funkcjonalnościami.
Karta produktu
Podstrona produktowa to lewy blok z prezentacją szczegółowych fotografii produktu. Prawy blok to nawiązujący do ogólnego wyglądu tytuł produktu, cena oraz opis produktu.
Poniżej produktu to znajdują się produkty z tej samej kategorii, którymi użytkownik też może być zainteresowany.
Popupy, promocje
Zellerfeld.pl to również stałe promocje dla wszystkich klientów, tj darmowa wysyłka po przekroczonej wartości produktów w koszyku oraz przysługujące rabaty.
Dlatego przy pierwszych odwiedzinach w sklepie użytkowników wita przyjazny i responsywny popup informujący o wszystkich promocjach i rabatach w sklepie internetowym.
Karta Kontakt w sklepie internetowym
W celu sprawnej obsługi kupujących w zellerfeld.pl wdrożyliśmy pływający widget z ikonami do szybkiego kontaktu telefonicznego mailowego oraz za pośrednictwem facebookowego messengera.
Podstrona kontaktowa to potrzebne informacje do biura obsługi klienta oraz formularz kontaktowy podany w eleganckiej formie.
Platforma B2B dla zakupów hurtowych
Wyróżniająca funkcjonalnością w zellerfeld.pl to funkcja zakupów dla klientów hurtowych. Formularz rejestracyjny w sklepie jest rozdzielony na klienta detalicznego i hurtowego. Po rejestracji biuro klienta po weryfikacji danych zatwierdza rejestracje i konto użytkownika zyskuje dostęp do cen specjalnych produktów oraz progów cenowych.
Progi cenowe to reguły stworzone wg poniższego przykładu:
Jeśli klient zakupi 10 sztuk danego produktu to cena jednostkowa spada o 10%, jeśli zamówi 20 sztuk, to cena domyślna spada o 20%.
Oprócz cen specjalnych klient hurtowy może również uzyskać do kategorii specjalnych oraz innych promocji.